MAX
Diverse samenwerkingen
Van Veteranendag tot Voorleeslunch
MAX werkt op diverse fronten samen met maatschappelijke organisaties, zoals:
- In samenwerking met Nationaal Comite Veteranendag zetten we jaarlijks op Nederlandse Veteranendag de meer dan 100.000 veteranen in het zonnetje.
- Nationale leescoalitie: MAX zendt de Nationale Voorleeslunch uit die ook als podcast wordt aangeboden.
- De Hersenstichting: In het tv-programma Geef om je hersenen vraagt MAX aandacht voor de impact van een hersenaandoening. Belangrijk, want ruim 4 miljoen mensen in Nederland hebben een hersenaandoening en dat heeft enorm impact op de patiënt en zijn omgeving.
- MAX is hoofdsponsor van het Thrillerfestival.
- Jan Slagter is ambassadeur van Community Een tegen Eenzaamheid. In de Week tegen Eenzaamheid vragen we via radio en tv aandacht voor het groeiende probleem van eenzaamheid onder ouderen. Hier is ook Nationaal Ouderenfonds bij betrokken.
- Bij tv-programma Scrooge Live wordt, in samenwerking met Nationaal Hulp Kinderhulp, aandacht gevraagd voor kinderarmoede in Nederland.