NPO Maatschappelijke Waarde Over NPO
KRO-NCRV Spot On

Voor empowerment van jonge ‘urban’ vrouwen

Met het YouTube-kanaal Spot On bedient KRO-NCRV een specifieke groep: jonge vrouwen met een bi-culturele achtergrond tussen de 20 en 30 jaar. Interactie en de community zijn de drijvende krachten van dit kanaal, met persoonlijke en inspirerende verhalen voor én door vrouwen, met hosts Sosha, Zakia en Rowan. Spot On doorbreekt taboes en is herkenbaar voor de doelgroep. Wekelijks verschijnen er nieuwe video’s rondom thema’s als liefde en relaties, body en health, moederschap, actualiteit of mentale gezondheid. Op YouTube heeft Spot On inmiddels 27.400 abonnees, op Instagram 10.300 volgers. Spot On publiceert in 2021 in totaal 47 video’s, met inspirerende rolmodellen, gasten, influencers, BN’ers of artiesten.

Voorbeelden van cases

Thema's

Verbindend en verbonden met Nederland